Winkelmandje
Uw filters

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

De Christine le Duc klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden.


De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden)

Help, het artikel dat ik besteld heb past niet! Mag ik het terugsturen?
Je hebt altijd het recht om je artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link.

Doe je retourartikel(en) samen met het retourformulier in de verzenddoos. De achterkant van de pakbon is het retourformulier. Daarop kun je aangeven wat je terugstuurt en waarom.

Wil je een omruiling in een andere maat of kleur? Noteer dit dan ook op het formulier.

Heb je de originele verzenddoos niet meer? Verstuur de artikelen dan in een doos naar keuze maar zorg ervoor dat deze goed afgesloten is zodat de artikelen erin blijven. Van je verzender ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit goed, totdat je van ons een bevestiging krijgt. Wat je mag retourneren, lees je hier.

Wat is het retouradres?
Ons retouradres vind je hieronder:

Christine le Duc B.V.
Afd. Retouren
Watermolen 6
4751 VK Oud Gastel

Hebben jullie mijn teruggestuurde bestelling al ontvangen?
We willen jouw retourzending binnen 10 tot 12 werkdagen verwerken. Deze werkdagen tellen we vanaf de datum dat je het pakket hebt afgegeven bij een DHL Parcelshop. Zodra wij je zending hebben verwerkt, ontvang je hiervan een retourbevestiging per e-mail. Daarin staat meer informatie over de retourverwerking.

Ik heb een actiecode, Grouponvoucher of vouchercode. Hoe verzilver ik deze?
Log in op onze website met je e-mailadres en wachtwoord.
Heb je geen account? Maak dan een online account aan via 'Account aanmaken'.
Log vervolgens in op je account en plaats je artikelen in het winkelmandje.
Onderaan in het winkelmandje typ je de code in bij 'Heb je een actie-, korting- of grouponcode?'. Klik dan pas op 'Verzilveren'.
Het is belangrijk dat je de bestelling meteen afrondt via de betaalpagina. Ga je terug naar de webshop of verander je iets in de winkelmand, dan blokkeert de code tijdelijk.

Let op! Je kunt maar één code per bestelling verzilveren!

Vouchers zijn enkel geldig tot de datum die op de voucher genoteerd staat, daarna kunnen ze niet meer worden gebruikt.

Ik krijg de melding: 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Wat nu?
Je verzilvert jouw vouchercode, maar maakt de bestelling niet (meteen) af of je wijzigt je winkelmandje. De code wordt dan tijdelijk geblokkeerd voor 48 uur. Probeer je de code te snel opnieuw te verzilveren, dan duurt de blokkade opnieuw 48 uur. Je ziet dan de melding 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Verwijder direct de internetgeschiedenis en de inhoud van de winkelmand. Wacht 48 uur en verzilver de code opnieuw. Rondt dan de bestelling meteen af.​

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.